No hi ha productes
Taller de cuina Show Cooking amb degustació: Patés vegetals (i altres...
Espessidor vegetal Kuzu o kudzu blanc 100g Biocop ecològic.El midó de...
Infusió Diet 70g ecològica. Infusió crema-greixos ecològica per ajudar a...
Bosses de paper per entrepans (30...
Batedora Personal Blender PB-250 Tribest Categories: Estris de cuina Codi 9375500733 Batedora Personal Blender PB 250, amb 2 fulles i 4 gots de Tritan. Batedora de got i molinet, molt ràpida, fàcil de netejar i pràctica per transportar-la.
Bossa de cotó orgànic reutilitzable per fer llet vegetal. Té dos usos, tant per germinar com per fer begudes vegetals.La bossa "Germinats Verds" és una manera fàcil, i econòmica de preparar germinats i begudes vegetals a casa teva.
Cassola alta de titani amb QuanTanium 20cm EcoChef WeCook Amb antiadherent QuanTanium, format per una barreja única de partícules de titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat respecte als antiadherents convencionals. Titani qualificat per l'Agència Internacional per a la Investigació del Càncer com agent no carcinogen en humans. Codi...
Amb antiadherent QuanTanium, format per una barreja única de partícules de titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat respecte als antiadherents convencionals. Titani qualificat per l'Agència Internacional per a la Investigació del Càncer com agent no carcinogen en humans. Funciona en tot tipus de cuines de gas, vitroceràmica, elèctrica i...
Cassola baixa de titani 28cm EcoChef WeCook Codi 3219426688892 Amb antiadherent QuanTanium, format per una barreja única de partícules de titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat respecte als antiadherents convencionals. Titani qualificat per l'Agència Internacional per a la Investigació del Càncer com agent no carcinogen en humans.
Estri per fer begudes vegetals Vegan Milker by ChufaMix. Amb Chufamix, podràs elaborar begudes vegetals en fred i orxata de xufles, de la forma més senzilla i econòmica. La Chufamix és un genial invent, per la seva senzillesa, rapidesa d'ús i economia.
Extractor de sucs Juissen PRO by Sojamatic. JuissenPro és el nou extractor de sucs de Juissen que funciona en fred i a baixa velocitat (43 rpm), que neix de la unió tecnològica de Juissen i Sojamatic: Fabricat integrament amb Tritan i totalment lliure de BPA i de PVC. Oferim 10 anys de GARANTIA al motor.
Ganivet i pelador de ceràmica antimicrobià LifeStyle ecològic. Fets amb ceràmica d'alta qualitat. Alts estàndards de fabricació. No necessita ser esmolat. No s'oxida. Antimicrobià en ser de ceràmica, el que el fa totalment higiènic. Codi 8435216523005
Lot regal Cuina saludable ViuLògic ecològic. Regal per a amants de la cuina natural i saludable compost per un morter japonès suribachi amb surikogi, un raspall tawashi i un ratllador de gingebre.
Màquina per fer begudes vegetals 1,3L Sojamatic Codi 1315100065 Màquina per fer les teves begudes vegetals preferides, sense colar i casolanes, d'ametlles, avellanes, civada, arròs, soja, etc. - 3 programes independents per a cereals, i fruits secs. - 2 filtres per a realitzar begudes o cremes ja filtrades fredes o calentes. - 3 anys de garantia.
Paella alumini forjat amb QuanTanium 18cm EcoChef WeCook. Paella de titani EcoChef d'Alumini forjat, amb mànec d'acer inoxidable i base d'inducció amb titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat.
Paella alumini forjat amb QuanTanium 20cm EcoChef WeCook.Paella de titani EcoChef d'Alumini forjat, amb mànec d'acer inoxidable i base d'inducció amb titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat.
Paella Titani alumini fos amb QuanTanium 20cm WeCook.Paella de titani EcoChef d'Alumini fos, amb mànec d'acer inoxidable i base d'inducció amb titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat.
Paella alumini forjat amb QuanTanium 24cm EcoChef WeCook.Paella de titani EcoChef d'Alumini forjat, amb mànec d'acer inoxidable i base d'inducció amb titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat.
Paella Titani alumini fos amb QuanTanium 24cm WeCook. Paella de titani EcoChef d'Alumini fos, amb mànec d'acer inoxidable i base d'inducció amb titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat.
Paella alumini forjat amb QuanTanium 28cm EcoChef WeCook.Paella de titani EcoChef d'Alumini forjat, amb mànec d'acer inoxidable i base d'inducció amb titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat.
Raspall verdures Tawashi El raspall de fibres de coco serveix principalment per netejar les verdures.Perfecte per netejar la pell o la closca de vegetals que no es van a pelar. És perfecte per netejar les pastanagues, raves, carbassons, fruites ecològiques, llimona, taronja, tomàquets, abans d'utilitzar-los. Codi 8713576278262
Ratllador de porcellana per gingebre Shoga Oroshi Terrasana Categories: Estris de cuina Codi 8713576278255
Safata rostidora de titani 43x25cm EcoChef WeCook Amb antiadherent QuanTanium, format per una barreja única de partícules de titani que li proporcionen màxima resistència i durabilitat respecte als antiadherents convencionals. Titani qualificat per l'Agència Internacional per a la Investigació del Càncer com agent no carcinogen en humans. Codi 3219426688106
Suribachi n6 morter japonés 18cm Terrasana. El suribachi és un morter de ceràmica que conté al seu interior estries per triturar, sobretot, llavors difícils de moldre com el lli, sèsam, chia, rosella...
Surikogi n6 ma morter japonés 18cm Terrasana. El surikogi és la mà de morter de fusta japonesa que s'utilitza al suribachi per moldre llavors. Té la duresa suficient per no deixar-se moldre pel suribachi. Codi 4571101554021